Pengikut Setia

Friday, 8 May 2009

Virus Sleepy

Wah...nampaknyer..penyakit megantuk aku ni..
dah berlarutan spanjang minggu nie..
since aku sakit..smpi la skang nie..asik ngantuk memanjang..
dah jadik cam Virus..
as a founder of diz virus..
aku ingat aku nak bagi nama la kat virus nie..
erm....ape ekkkk..??
ok ape kate aku bagi name..
VIRUS SLEEPY
.
.
so sweet kan..
hahaha...pale hotak la Sweet...
aku tak bley tahan lorr...ape patut aku buat ekkk..??
supaya aku x rase ngantuk lagik mase tem keje..??
ade sesapa nak bagi cadangan??
*
*
*
last nite ..aku masuk tido kul 2 pg..
tp mlm td aku n hubby tak tido kat bilik pun
we all tido melepuk kat ruang tamu..
depan tv lak tue..
sbb dalam bilik terasa bahang..panas wohhhh...
lately ni cuaca sgt2 panas..
susah tido lena...
.
.
.
adik2 aku pun same gak..
malam td pun die tdo lewat..
mule2 tu die duk sambung adap lappy aku
adap mespes agak nyer...
smpi kul bape ..aku tak taw..



sedar2 die dah takde kat sofabed ..
tp kerapkali jugak aku duk dgr die kuar masuk toilet..
tganggu tido aku setiap kali terdengar bunyik pintu jamban die...
hehehe..
hubby aku lak..wlupun dalam panas2..tetap tido lena..
cume..skjap pusing kanan..skjap pusing kiri..
skjp kepala ke atas..skjp kepala ke bawah..
tak selesa agaknye tue..
( nampak sgt aku susah tido lena sbb leh taw pergerakan hubby aku tem tido..)
.
.
.
aku xde la ngantuk sgt smlm
tp aku paksekan jugak tido.
usaha punye usaha..
kul 2 jugak baru aku dpt tido..
tu yg pepagi ni muke sememey jer...
smpi2 opis memember lak jamu makan nasik lemak..
apelagik..mendapat la aku..
ngantuk di pagi jumaat yg mulia ini...
hahaha..padan muke aku..
muke org ngantuk yg tunggu orang datang sorongkan bantal..
hehehe( terlebey tido smpi muke pun dah naik sembab a.k.a tembam..Dun ever think or say dat aku suda gumuk ..oke!!! - wlupun itulah hakikatnyer...)

1 comment:

  1. selamat tghari sis!!
    hahaha
    sempat lg snap gmbr adik sis main lappy tu!
    hehe
    btw,comel muke ngntuk sis..
    :)

    ReplyDelete