Pengikut Setia

Friday, 8 May 2009

Air "Buah Pokok"

Ape da ..tajuk entry tak bley blah..
aku sbnrnya nak tunjuk air yg aku minum mase lunch td..
td mase lunch..sbnrnye aku amik air masak jer...
pastu ternampak lak air Manggo Fruit Tree nie..



kt dalam peti ais kat cafe KPDN kt bawah tue..
teringin la plak..
so aku pun beli la..

Si Effa

and

si Zuherni

pun terpengaruh dgn aku..
dorang pun beli jgk..
hahaha..padan muke korang..
.
.
.
ekceli..air Buah Pokok Perasa Mangga from F&N ni air pebret aku...
syiok minum air nie pastu kunyah2 jelly kat dalam tu..
nikmat tak terhingga..

4 comments:

  1. nampak macam begitu syok air itu..

    ReplyDelete
  2. sedapnya...semalam pun qila baru minum air mangge

    ReplyDelete