Pengikut Setia

Wednesday 6 May 2009

Mengantuk...



Huarrgghh...da makan je mesti ngantuk...apesal ekk .. teringat kate2 seorang kawan aku..kenapa lepas makan je mesti kenyang....???huhuhu..soklan apekah itu...???rase cam nak geget je tinge member aku tue..blum penah aku dgr orang lepas makan tu leh lapar lagi..kecuali org yg jenis buruk lantak...yg kemaruk nak makan manjang...

but siyesly now aku terasa ngantuk giler...td sblm lunch..aku rasa lapar gilerrr...skang dah ngantuk gilerr..apepun..mmg puas ati menu lunch aku arini..aku bedal makan nasi + gulai lemak pucuk paku + ayam paprik sket..menjejeh air liur aku mase nampak gulai lemak pucuk paku tu td...bukan pe...mlm tadi baru aku termimpi-mimpi nak makan gulai lemak pucuk paku / pucuk ubi..alih2 arini dapat makan...syukur alhamdulillah...Tuhan perkenankan selera aku...


arini keje xde lah byk sgt..eventhough aku sempat lagik la nak wat entry ni n men game...nampak cam best kan..datang keje melepak men game n layan blog..kul 5.30 packing2 nak balik dah....rilex jer kan...hahaha..mesti korang terasa sdikit dengki dgn aku..kan.kan..kalo tak dengki2 jugak..buat2 la dengki...ahaksss..

padahal korang tak taw lak kesantakkan aku mase tgh banyak keje n byk pojek..maw bernanah bontot aku nie x dapat duduk kat kusi aku..wat mase nie nampak cam tak bz becoz..paperwork budget lum turun lagik dari BKPK..so pojek takleh nak jalan lagi..dapat lah rest dalam sminggu nie..dgr2 nye aku bakal dapat byk pojek pasni...dgr cam best...tp hakikatnye....Mati aku!!!!!..

Wohhh!!!..still ngantuk lagik wlupun aku dah bebel panjang2 dah nie....help me lorrrr!!!..aku rase cam nak amik lidi je letak kat mata aku nie takmo bagi pejam2..sbb ngantuk sgt neyh....setan pun dah sebok berbisik kat tinge aku nie...."Tido la..Tido la..Ko bukan ade keje pun..selamba jer tido.." mangkuk hayun btollll...sSyuhhhhh2!!...men jauh2 setan lahanat..jgn kaco aku!!...

k la....disbbkan aku masih lagik ngantuk..aku ingat aku nak g toilet jap g basuh muke..tak ley jadik camnie..bahaya ..bahaya..aku rase ni sume gara2 malam td aku tak dapat nak tido nyenyak dek kerana terlalu panas...so the solution is...malam nie aku kene tido awal..mase tido panjang sket wlupun dalam keadaan yg panas...Arrrghhhhh..ngantuknyerrr!!!!!

No comments:

Post a Comment