Pengikut Setia

Saturday 4 April 2009

OMG!!!...am i dreaming???!!

benda ni aku copy dari mybloglog..dah lame aku tak masuk situ..sajer2 la cek, kowt2 ade new member ke ape ke kan....

but OMG...i can't believed wat my eyes see in mybloglog acc...is it true??!! or am i dreaming wif the opened eyes aite now..??!!

i've got new Visitor lol...tharunya aku..ekceli she's not so "new" for me larr...hehehe..i told u oredi..i noe who did all the messed things in my blog nowadays..huhuhu..my instinct owez never lies me..


awandanya

awandanya
27, Female
Kuala Lumpur

Profile Views: 115 times
Member Since: Nov '08
Last Login: Online Now

Recent Visitors




awandanya.blogspot.com



****notakakii:- i've oredi deleted some of the item for my privacy..


now..y'all guess la sdiri which one of them in my Recent Visitor list was the one n only GURL dat messed up my blog nowadays like Langaus with her fake link n her unINVITED comment???





****ape yg nak aku smpikan ialah...ape yg aku sangka n yg aku agak suspek selama ni..ternyata benar..Beliau telah berjaya menjejaki URL Blog aku..n dgn URL aku yg Beliau dah dapat..beliau mampu mengutuskan sesiapa shj utk membuat ONAR di dlm blog aku nie..apepun..AKU TAK KISAH lagi dah die nak wat ape pun kat blog aku..sbb aku tak penah nak amik taw ttg diri die pun dari dulu n from now on..kalo pun aku taw ttg die..biarlah menjadi rahsia...cume aku sbnrnya mengagumi keberanian Beliau dlm kelantangan Beliau bersuara..she's cute ekceli ..dats all..but dunno y she so JAKI wif me la dari dulu smpi skang??

No comments:

Post a Comment