Pengikut Setia

Monday 15 December 2008

Hari SIBUK!!!


Hurm tajuk entri kali nie...adalah HARI SIBUK...hehehe..ari nie aku n budak2 unit Latihan nie memang sgt2 sibuk...(ari 2 lain pun sibuk gak..tp arini lebey sket la kut..)..masing2 kene siapkan tugasan yg ade.refer to pic kat atas tu pun dah bley nampak betapa sibuknya kami..uhuks3...

Meja Cik Fana tu nampak sibuk tp sebenarnya ownernya tiada di tempat kejadian coz masih lagik bercuti di Penang...yg sibuk hanyalah mejanya saja wat mase nie...besok, die dah start keje..so besok lah die mule menyibukkan dirinya dgn benda2 yg dah menunggu kat atas table die tu...hahaha..RASA'iN !!

Meja Pn CT ...memang owez bz.maklumlah die memang org yg paling banyak keje nak kene setel ujung2 tahun nie...so memang kejenya agak menimbun n mejanya memang totally crowded wif the papers n documents...(**kesian jgk aku nengok ibu mengandung nih...)

table aku plak..agak bz..coz kene setelkan hal2 yg berkaitan dgn kursus yg bakal aku "tolong" handle start dis 17hb till 20hb...+ aku kene tolong setelkan invitation to all peserta utk kursus Cik Fana yg ekceli bakal melibatkan aku jugak nanti iaitu start from 21hb till 24hb..all the course will be held di Negeri Terengganu..dat's mean..aku memang akan berada di Terengganu start 17hb till 24hb lh...

so utk setelkan sume tue before dis 17th...memang agak kelam kabut n bleh dikatakan aku tersangatlah bz...(sounds like very2 bz jer kan..tp sempat jer nak post dis entry...ahaksss..)

n for information to all viewers...aku akan start off blogging dari 17hb till 24hb..becoz i'm not so sure kat Tganu tu ade WiFi or not....kalo ade..aku on jer..tp kalo xde..means tunggu je lah aku balik dari kursus2 tue...wokey all my dearest viewers...aku nak sambung wat keje balik...n nak g luch dlu...lapo neh...k...

Tata...

No comments:

Post a Comment