Pengikut Setia

Thursday 5 January 2012

Selamat Datang 2012

Assalamualaikum 2012..

Melangkah ke tahun 2012.. tanpa azam baru tahun nie.. semua kerana nak setelkan azam di tahun2 terdahulu..
kang kalo pasang azam baru.. byk pula hutang tertunggak dgn diri sdiri.. so juz go with the flow.. tp aku still ade target sdiri.. dalam melaksanakan azam2 yg tertunggak.. aku ada target sdiri utk dicapai tahun nie..

Azam-azam tahun terdahulu yang nak dilangsaikan ahun ini:-

  • nak kuruskan badan - gagal!!
  • nak ada anak ramai - dlm usaha utk menambah
  • nak bersemangat dalam bekerja  - sedang diusahakan
  • nak kurangkan perbelanjaan/boros - berjaya.
  • nak ade saving 5k-10k dlm akaun.. sedang diusahakan
  • nak sambung belajar - insyaAllah tahun nie baru bleyh stat.
  • nak jadi lebih penyabar, 'perajin' dan penyayang - 70%
  • nak mencari sumber rezeki lain selain dr pendapatan tetap yg sedia ada - sedang diusahakan
  • nak sentiasa berbaik sangka dgn semorang - 60-70%
  • nak perkukuhkan iman dan rajin beramal ibadat sperti yg dituntut - Alhamdulillah semakin baik.
  • nak jadi anak, isteri, ibu, pekerja, dan sahabat yg baik & menyenangkan semorang- sedang diperbaiki dari masa ke semasa.
tak banyak sgt azam aku sbnrnya..nak-nak semenjak dah kawen nie.. semuanya agak flexible.. senang dan menyenangkan.. itukan lebih afdal.. :)

Oh ya.. ini entry pertama aku di tahun 2012. Sempat lagi kan nak wish Selamat tahun Baru kepada semua yg sudi jenguk2 blog aku nie.. Aku doakan semoga hidup kalian sentiasa diberkati oleh Allah hendaknya..dan setiap apa yg korang impikan bakal terlaksana di tahun ini.. Amin..

Sekian.. with <3 from kak KiWi

No comments:

Post a Comment