Pengikut Setia

Saturday 21 January 2012

Menjelang ke 31..

Assalamualaikum dan selamat pagi sabtu semua..
nak cite ttg perasaan menjelang ke 31..
 tidaklah se-excited mase nak mula-mula nak jejak masuk ke 3 series tahun lepas..
tp masih juga berasa gembira dan bersyukur ke hadrat Ilahi.. 
kerana masih diberi peluang utk hidup..
sehingga ke tahun ini.. Syukur Alhamdulillah..

Esok, genap 31 tahun usia aku..
sape sangka kan.. si jelita cantik anggun bergaya cam aku yg ala-ala muda belia nie..
dah menjengah usia 31.. sape sangka..? *mode::perasan muda* hahahaa
sekajap sungguh masa berlalu.. terasa cam baru semalam umur aku 17 thn
boleh  ker gitu?? ;p

Tiada lain yang aku harapkan..
selain, dengan pertambahan usia lagi setahun nie..
aku akan jadi lebih matang.. dari tahun2 sebelumnya..
lebih positif, lebih ceria, lebih bahagia, lebih murah rezeki,lebih beriman,
lebih zuriat(ops!).. tp...ada tp .. nk kurang lemak dari tahun2 kebelakangan ini.. 
boleyh..??? :p

Lepas je raya pose tahun lepas..
aku dh berjaya menternak lemak dgn jayanya..
bleyh dikatakan.. sangat2 berjaya lah
so tahun nie.. salah satu impian aku..(again)..
nak selim down balik..(kalo boleh)..
rase cam semak je tgk perut memboyot,.. kalo ade isi xpela jugak..
ni none hado... arapkan lemak ajelah bersepah..
dan impian aku yg akan aku usahakan utk dicapai pada tahun ni..
nak bagi kawan kat Alif.. kawan seibu seayah..
harap2 permintaan aku kali ni dikabulkan dan dperkenankan olehNya..
dan oleh ayahnya si Alif juga.. ahahahaa..
Aku berharap semoga tidak akan timbul masalah lagi..

Itu saja lah yg aku nak bebelkan ..
tetibe idea ilang melayang pergi tah kemana..
(sokmo gitu...huh!!)
so now layan la pic2 aku di hari2 sebelum menjelang esok (Ahad/22 Jan)

menyambut pre-birthday di Kenny Rogers pada 19 Jan 2012 bersama kawan2 dan bos di Unit Sipar
thanx guys.. luv u ols... :)

gambar di hari jumaat yg hening... ade rupe 31 tak..? ke macam 13.. ? ke macam 130???!!..


Okeh Done!!..
selamat bercuti untuk semua.. dan Selamat Tahun Baru Cina
utk yang menyambutnya... 
Sekian, wabillahitaufik'walhidayah'wassalamualaikum'warahmatullah'hiwabarokatuh..

2 comments:

  1. Wah. Happy birthday dear sister! ;)
    Semoga alif dapat lah adik cepat2!


    Psss...sedap kek.bak sket

    ReplyDelete
  2. Happy 31st birthday, friend!
    Semoga semua yang dihajati diperkenankan oleh Allah SWT. Amin.

    ReplyDelete