Pengikut Setia

Tuesday 6 September 2011

Raya 2011 - Raya Pertama

Assalamualaikum semua.. wah.. rasenya macam dah lame tak membebel sini kan.. Selamat Hari Raya semua.. amacam cuti raya tahun nie..?? best tak..?? aihh dah cuti seminggu takkan lah tak best lagik kut.. ?? mestilah happening.. ye dok... 


hurm.. tahun ni.. seperti 2 tahun lepas.. aku sekeluarga kecil dan keluarga besarku.. beraya bersama-sama di kg halaman di Pasir Mas Kelantan.. 2 hari sebelum raya kami dah smpi di kg.. mmg tahun nie kami agak teruja nak beraya.. Almaklumlah.. anak teruna ku sorang tu dah bleyh berjalan.. nak2 pula ade sedara-mara yg belum sempat berkenalan dgn si teruna ku itu.. mestilah rase teruja nak kelek dompot tu ke hulu kehilir beraya..


Raya tahun lepas.. warna tema family aku adalah jingga.. tp tahun ni warna tema family aku agak jambuuuu sket.. kaler pink u ols.... sbtulnya.. aku memilih warna maroon.. tp disebabkan mama aku memilih warna pink utk tahun nie.. dan kebetulan pula dalam 3 pasang baju raya kami tahun nie ade terselit kaler pink.. so kami pun change our theme for diz yer.. :)


Now .. let cekidaut pic2 hari raya pertama..jommms...




















ekceli ade byk lagik aku nak ceritakan ttg raya tahun nie.. ade byk sgt xtvt yg kami sefamili jalankan.. pendek kate setiap hari ade saje xtvt.. tp rase cam tak mampu nak cerita dalam satu entry.. so.. tunggukan sambungan entry raya ini yer kawan2..


*teng kerana sudi singgah dan bace entry nie..:)

No comments:

Post a Comment