Pengikut Setia

Monday 12 September 2011

Mulakan segalanya dgn senyum.. dan senyap..


harini aku kembali ke pejabat.. setelah 2 minggu lebih menghilangkan diri dari urusan kerja..  jgn salah paham pulak.. aku bukannyan memonteng keje or watsoever..  kan 2 minggu lepas kita beraya.. abes jer seminggu bercuti.. aku sambung lagik cuti gara-gara putera kesayanganku  tidak sihat. Inilah harga yg perlu dibayar setelah bergelar seorang ibu. Segala urusan berkenaan anak.. semuanya  ibu yang mendahului.. tp bukan maksud aku mengenepikan bahagian dan pengorbanan si ayah yg selama ini turut serta membantu.. tidak sama sekali yer kawan-kawan.. tp biasalah, bila berkaitan dgn hal anak.. si ibu akan lebih sensitif.. tak gitu..

Sebetulnya , mood utk memulakan kerja mmg out.. hati dan jiwa masih belum bersedia utk mulakan apa-apa pun.. sementelah baru menerima perkhabaran sedih.. so semuanya pun masih out of mood... wluapapun, daku seikhlas hati datang bekerja arini.. menunjukkan muka dpn kawan2 sekerja dgn senyuman tawar yg  meleret (wlu dalam hati hanya Tuhan yg tahu betapa aku not in mood) .. 


No comments:

Post a Comment