Pengikut Setia

Monday 12 September 2011

Lama Dan Baru


Ada beza kah..?? mestilah berbeza.. yang lama takkan sama seperti yang baru.. yg lama sudah penuh dgn pelbagai cerita.. tp yg baru ini.. masih tercari2 dimana mahu bermula.. bukan aku sengaja nak melupakan yang lama.. dan bukan pula sengaja ingin memberikan lebih perhatian pada yang baru.. semua yg berlaku ini ada sebabnya.. buka sengaja atau suka-suka.. faham ya semua??

Dulu, aku bebas bercerita *wlupun taklah sebebas mana sbnrnya*.. macam2 yang aku ceritakan.. ade sesetengah cerita, ramai org suka nk baca.. dan ade pula diantara byk2 cerita yg akan buat org mbaca sambil mencebik muka.. hurm.. menyampah agaknya.. tp pada aku.. ada aku kesah?? .. gwa punya blog, gwa punya sukalah.. kan..kan..

Dan skarang, secara rasminya .. aku akan mula bercerita ttg apa saja yg aku rasa aku patut cerita di blog ini.. di blog baru ini.. dan semoga nnt tiada hati yang akan terluka lg.. ecehhhhhh!!..

Sekian~

No comments:

Post a Comment