Pengikut Setia

Friday 8 July 2011

Makan.. makan.. dan makan..!!

Alhamdulillah.. jumaat minggu nie mmg minggu rezeki.. dari pagi smpi ke tghari.. asyik ade orang blanje makan jer.. semoga murah rezeki orang yg membelanja.. Amin..


Pagi td , kat kementerian ada Perhimpunan Bulanan Bersama Bapa Dafi..*menteri aku kan bapaknye Dafi.. lepas abes perhimpunan.. Bapa Dafi.. belanja kami satu bangunan makan buah-buahan.. ade macam2.. rambutan , manggis, durian.. mcm2 lah..tp aku hanya bedal rambutan je.. pebret lah katakan.. durian pun aku suke.. tp disebabkan tgh on diet.. terpaksa lah Say No to Durian.. ;p







Longgokan ambutan dan manggis...





mengadap raja buah...





aku makan rambutan ok.. kulit durian tu bukan aku punye.. mungkin lucy atau yanie..;p





Si Ratna kalo jumpe durian.. sawan terussss.. *tudung kaler pink* .. sempat lagik dorang nie berposim lepas makan durian..





Tuan KP pun join sekaki.. 
Pastu .. mase lunch ade member bermurah hati..open table belanja stimbot kat Johnny's..makan lagik.. mujur stimbot.. selamat diet aku...terima kasih lah yer kepada yang belanja.. Murah rezeki anda.. terima kasih sangat-sangat..





kak senduk.. Chef Ana sedang merebus..





lunch kami arini.. stimbot sedap..





mangkuk tingkat,..





sedang menjamu selera..

1 comment:

  1. sedapnyer...durian gemok eh? kite blasah aje..hahaha =p

    patot x turun2 berat T_T

    ReplyDelete