Pengikut Setia

Monday, 11 July 2011

Floria 2011

Sabtu lepas.. di saat semua org kene perintah berkurung dek kerana Perhimpunan  #BERSIH di KL .. aku dan family masih berjaya berfoye-foye seperti biasa.. syukur di Putrajaya xde aktiviti sebegitu.. malah di Putrajaya,meriah dgn perlbagai jenis  acara yg sihat yg dijalankan sepanjang minggu ini.. Ade Hari Koperasi... ade Floria 2011.. 


So sabtu baru-baru ni aku dan famili tak melepaskan peluang pergi mencuci mate berjalan-jalan di tapak Floria 2011.. berwarna-warni.. penuh dgn bunga-bungaan..tetapi ekspidisi kami laki bini kali ini agak memenatkan dengan adenya hero kami yg sudah pandai nak berjalan sdiri.. so.. aktiviti menikmati keindahan bunga-bungaan bertukar menjadi aktiviti mengejar anak.. Apepun kami tetap enjoy dgn aktiviti pada hari tersebut.. *wlupun penat cam nak pengsan..


Nak cite lagik panjang2 sbnrnya.. tp tuntutan kerja tak mengizinkan utk aku merapu dgn lebih lame.. sok luse ade exam KPSL.. so nak g study jap.. now.. korang layan je lah pic2 ni ekk.. :)












** asal boleyh.. :)

1 comment: