Pengikut Setia

Monday 16 May 2011

Hero Remaja pujaanku dah kawen!!




potong kek..
Ye.. Juara Hero Remaja yg aku paling minat dah pun menamatkan zaman bujangnye di usia 31thn  pada ari jumaat yg lepas.. Aku mmg minat sgt kat Zed nie dulu.. die kan ensem... sape tak minat kan.. dengarnye die kenal wife die dari internet.. myspace ke.. friendster ke.. or fesbuk ker.. aku pun tak pasti.. tp itulah yg aku dengar.. kalo korang nak taw.. dulu zaman2 aku mude belia aku slalu chat kat irc.. selau masuk cenel Zed Zaidi ni iaitu #myfilem or #filem.. kat cenel tu bukan saja dapat sembang2 siap leyh men quiz lagik.. ramai chatterz aku kenal kat situ.. dan aku kenal asben aku sdiri pun melalui irc asalnye.. cume die tak men cenel #myfilem cam aku.. die slalu parking nick kate cenel #UPM dan slalunya di #torncity...  ok berbalik kepada cite asal.. dulu aku penah sekali sembang2 dgn Zed kat ym!.. minat punye pasal.. aku add la die.. dan die pun jenis yg mesra peminat. siap die pun sudi nak sembang2 dgn aku.. penah skali aku saje je cakap yg aku tak percaya org yg sembang dgn aku tu adalah Zed Zaidi..maklum lah dunia cyber nie ramai sgt nak klon2..dan  die mati2 cakap die tak tipu aku.. byk soklan yg aku tanye.. sungguh2 die jawab sbb nak mbuktikan diri tu mmg Zed Zaidi.. hahaha .. kelakar.. tp aku ttp gak berdegil cakap tak percaya.. last2 aku ajak die webcam... dan die pun stuju dgn syarat 5 minit jer.. so bile die on webcam tu.. mmg aku nampak muke die lah.. hahaha.. giler bangga mase tu sbb dapat chat dgn Zed Zaidi..kami borak macam2 mase tu kebetulan aku dah bertunang.. so share cita pasal aku dgn tunang aku lah.. cite ni dah lame dalam tahun 2005 camtu.. kalo nak tanye die ingat lagik tak perkara tu.. mesti die jawab.. "benda ape yg di makan 3 ari lepas pun die dh lupe.." *skema jawapan laki aku bile aku tanye sesuatu yg die dah lupe.. ;p ..  ha nie lah serba sedikit kisah dan pengalaman aku dgn Zed.. dahsyattt kan..





Zed dgn pasangannya, Natalia Mustafa



sukenya die nak kawen..








khusyuk dan tawadduk




wife Zed adalah cantik dan gorjes.. Tahniah Zed and Selamat Pengantin Baru to Zed & Natalia :)

No comments:

Post a Comment