Pengikut Setia

Tuesday, 22 February 2011

CirrBirr Episod 3


Budak ini masih cirrbirr lg..
Ekceli die cirrbirr kembali..
Setelah 2 hari pulih( jumaat & sabtu )
Ari ahad die cirrbirr balik..
Dan sehingga ke ari ini..die masih cirrbirr lg..
Mmg makin teruk dari yg minggu lepas..
Dari pg ke malam.. Tak kurang 10 pampers aku tukar.
Tu belum kira dari malam ke pagi..
So,pg td aku dah bawak g jumpe paed kat Wangsa Maju..
Jauh kan.. Kat Wangsa Maju kowt..
Tp aku lebih bpuas ati dgn cara die rawat anak aku
Doc Pakar aritu mmg pakar dlm makan duit org jer..
Tp baiknye x kekal lame..hurm..
Dan disebabkan alif dah 2 ari x g skool..
Maka secara rasminya lah aku pun x masuk keje..
Jd doctor sepenuh mase di umah..
**doctor ke..bkn pencacai ker??ahaks..
Arap2 lepas ikut nasihat doc Nadir n bagi mkn ubat yg doc Nadir bg..
Alif akan segera sembuh..insyaAllah..

**xde mud nk cerita panjang2.. Penat duk men taik anak sejak ari ahad nonstop..

5 comments:

  1. alololo...sian ci alifff..
    cerry berry ke yunk...dulu time little ryan kena cirit birit...doc bagi air garam sama susu soya..
    cbe pegi annur p15...sian pedih bontot..

    ReplyDelete
  2. HA'A.. AYU.. ALIF CIRIT2.. TP SATU JER YG MMG AGAK PELIK.. DIE LANSUNG TAK PEDIH BONTOT.. X MERAH2 BONTOT.. WLUPUN 10 KALI BERAK DALAM SEHARI..SBLM NIE BERAK SKET2 PUN MELECET DAH.. TP NIE DAH SEMINGGU.. MONTOT DIE OK JER.. :)

    ReplyDelete
  3. eh jue, naurah pon da 2-3 hari lepas asek poo2 cair jek. riso jugak. tp dia aktif je. so shud be ok kot

    salah makan kot..hmphh..

    semalam pengasuh kata sampai terkeluar dr diaper poo2 dia. adehh..riso jugak nih..

    ReplyDelete
  4. ena:.. alif mule2 kene aritu camtu lah.. mmg banjir pempes.. ni dah seminggu lebih.. dah xde banjir cam aritu lah.. cume kerap berak jer.. sehari 5-6 kali.. musim cirrbirr kowt skang nie ena kan.. :(

    ReplyDelete
  5. jue' alif dah ok? teringat kakal pun cirit sampai bons melecet dulu. doktor kata kenapa jue? paed kat wangsa maju tu nama klinik dia apa? sori jue banyak pula soalan kite.

    ReplyDelete