Pengikut Setia

Wednesday, 30 June 2010

Kenape ??

Hurm.. kenape? kenape? kenape? sejak dari malam td smpi lah ke skarang nie.. perut aku rase cam tak sedap.. nak kate nak bendera merah.. awal sgt kowt.. smlm siang terasa cam ade rama2 berterbangan dalam perut..(angin la tue).. mlm td.. die punye senak.. sakitnye Tuhan aje la yg tahu.. aku tak rase pun cam nak membuang ayor besor.. sbb sakitnye lain je rasenya.. senak gile.. angin puting beliung duk mengamuk dalam perut aku nie.. aku ngadu kat laki aku.. die pun wat dek je la.. urut sket2 pastu die cakap "tido jer.. nanti ilang lah sakit tue..".. hurm.. laki aku.. senang je ayat die.. tp betol, lepas tue aku try tido.. slow2 sakit tue ilang.. aku pun tido la dgn nyenyaknye.. tup tup kul 4 pg td.. sakit tue datang balik.. kali nie siyes punye senak.. berguling gak la aku dibuatnye.. aduyaiii.. aku terus bangun g toilet.. kowt2 nak membuang ke hape.. dekat sejam aku kat dalam bilik air tue.. menahan sakit.. laki aku?? tgh sedap berdengkur mimpi indah agaknye.. biarkanlah die.. malas nak kaco die pepagi bute nie.. die pun tgh tak sihat.. lepas dah letih pusing kanan.. pusing kiri dalam bilik air tu menahan kesenakan perut aku nie.. sakit tue ttp tak hilang.. aku pun amik keputusan g tido balik.. wlupun dalam sakit2 tue.. akhirnya aku lena smpi ke subuh.. aku tersedar bile laki aku bangun nak semayang subuh.. mase tue.. sakit perut aku dah ilang.. lega rasenya.. pepagi td aku bersiap g keje cam bese.. masuk opis awal dari biase.. :) .. setel sarapan.. aku adap pc buat keje sambil layan fesbuk.. kepala aku lak terasa denyut2.. pedih.. sejuk sgt kot kene ekon.. perit rasenya.. picit sket2 ..sakit tue ilang.. & now.. sakit perut aku tue datang balik..... hurm.. kenape???? kenape??? oh! kenape??

No comments:

Post a Comment