Pengikut Setia

Tuesday, 9 March 2010

Mimpi ..

Semalam .. bukan main susah lagik aku nak tido .. masuk tido kul 10.30mlm .. tp kul 12 lebih baru lelap .. pastu terjaga lak kul 2 pg sbb nak terkucil .. nak bangun dah la bukan main seksa .. lepas setel ke bilik air .. dah takleh nak tido dah .. pusing kanan .. pusing kiri .. kejap2 terlentang .. mak aii .. apehal la payah betul nak lelap nie ..

pastu kul 5 lebih baru lah aku dapat lelap .. tp diganggu plak dgn mimpi yg ntahapehape .. ade ke patut malam td aku mimpi datang haid .. ?? banyak lak tue .. dah dekat 9 bulan tak datang haid .. tetibe leh kuar melimpah2 camtu .. risau lak aku .. ape petandanya tue ?? aku nie mmg tak reti nak tafsir mimpi nie .. nak2 mimpi berdarah .. huhuhu .. sgt ngeri .. smpi aku terbawak2 la dibuatnye .. huhuhu .. dekat2 nak bersalin nie .. byk benda yg aku risau kan ..smpi mimpi aku pun leh jadik hal .. hope nothing bad happen la .. semoga segalanye dipermudahkan .. insyaAllah ..

2 comments:

  1. takde apa2 lah tu jue
    biasalah tu sebab asyik pk2 sangat,tu yg sampai terbawa dlm mimpi
    zuris pun camtu gak aritu
    tp skrg dah ok.sbb cuba tahan diri dari memikirkan yg tak elok
    :)

    ReplyDelete
  2. Jue banyak fikir sangat. Dah dekat2 ni kena fikir yang baik2 je. Banyakkan rest ye dik. Cant wait to see baby Alif...

    ReplyDelete