Pengikut Setia

Saturday 27 February 2010

I'm Juz DISCHARGED!!


Holla...nie aku nak inform..

pade sesiapa yg tak tahu..
yg ingin tahu ..
mahupun pade yg lansung takmo amik tahu
aku ekceli baru je smpi di rumah..
setelah aku admitted di Hospital Putrajaya sejak Khamis lalu
akibat daripada tekanan darah yg tinggi(169/99) dan juga kencing manis...
smpi bengkak2 satu badan ..
aku di letakkan di wad 2A/Katil 10 Hospital Putrajaya..
sehingga lah pukul 4 petang td..

baru arini aku discharge..ni pun baru je smpi umah..
aku nyaris2 kene insulin coz of kencing manis yg tetiba tak terkawal..
n nyaris2 di ceasearean jugak..kerana BP yg terlalu tinggi..
tp alhamdulillah..keadaan terkawal jugak akhirnya..
N now aku nak sambung berehat..ok tata..

2 comments:

  1. rehat lah jue...lupakan dulu FB, n blog sementara kalau blh ek... yg penting skrg ni kau kene cukup rest...
    jgn berat2 kan sgt kepala pikir benda lain.pikir alif dulu...
    nanti bila alif dah keluar... kau continue balik buat sume keje2 yang kau tak dpt buat masa pregnant.tak lama je lagi..
    aku doakan kau sihat selalu n ceria n happy k...=)

    ReplyDelete