Pengikut Setia

Tuesday 9 February 2010

Cerita di saat MAMAI..

Arini..di saat & ketika ini..aku rase sgt2 mengantuk..pale jadik meong sekejap..mate berat je..sgt..sgt..sgt mengantuk..kalo ade tilam & bantal..n ++bantal peluk nie..kompom..zZzzzz dah..seb bek benda2 tue takde..hurmmm..

pg td ..as usual..aku ke KKPJ..wat BP monitoring..syukur lah..result arini ok dari yg last week..n aku tak perlu risau utk ditahan di wad wat mase nie..kire aku masih selamat la kan..alhamdulillah..aku nak ucapkan thanx sgt2 tu my beloved hubby..yg sudi bekalkan aku teh sawit(air ubat utk penyakit darah tinggi & kencing manis) setiap pagi utk di bawa ke opis..n tolong mengurut aku setiap malam sebelum aku masuk tido(semenjak 2 menjak nie lah)..kalo takde die..xtau la dgn sape lagik aku nak bermanja & mengadu sakit..syg awak sgt2..

khamis nie..aku ade check up..so arap2 BP aku mantain cam td lah..n maybe aku akan dapat tarikh baru utk wat BSP(Diabetes Monitoring)..n hopefully semuanya pulih seperti biasa..& tidak ada ape2 lagik yg merisaukan aku slps nie..yg penting my Alif sihat di dalam perut nie..dan dapat kuar dgn selamat bila tiba waktunya nanti..ibu sayang Alif..Mmmmuahhhhh!!!...

No comments:

Post a Comment