Pengikut Setia

Monday 25 January 2010

Jaguh Bola Sepak Bakal Lahir April nie..

hihihi..tajuk entry tak bleh blah...saje je buh tajuk camtu..sbb kebetulan nak wat entry nie..baby Alif sibuk duk tendang2 dalam perut...see..( Alif..jgn notty2 la dalam tue..sengal perut ibu dibuatnye asik menendang ajer...)

Semenjak dari usia Baby Alif 6 bulan dalam kandungan hinggalah ke 7 bulan nie..die semakin aktif menendang sane sini..kekadang aku yg tgh asyik duk wat keje n kekadang duk men game..pun bleh terkejut dibuatnye..Alif tendang bukan jenis sekali dua..kadang2 dalam mase 5 minit ..die tak berhenti-henti menendang..suke sgt anak ibu nie men tendang2..jangan dah kuar nanti pun ske tendang2 jgk sudah la..nanti ibu babap Alif tawu..hihihi..agaknye Alif nie tgh berlatih menendang bola kot dalam perut aku nie??..ke dia tahu yg ayah die bercita-cita nak Alif jadi footballer bile Alif dah besar nanti..??takkan la kut...tp tu lah hakikatnye..ayahnye dah byk kali duk ulang ayat yg same..die slalu cakap..bile Alif dah besar nanti..die nak Alif aktif main bola sepak/futsal..kalo bleh ke peringkat antarabangsa..amboi (3x)...berangan tak hengat...byk kali die ulang impian dan cita-cita die tu..n mungkin jgk Alif mendengar dari dalam perut ibu..dats y la Alif aktif sgt dalam perut ibu die nie..Alif...Alif...

Pada aku..aku tak kesah sgt ape cita2 ayahnye terhadap anaknya yg bakal lahir nie.. wat mase ni ..ape yg penting..aku nak Alif keluar dgn sihat dan sempurna..n comel cam ayah n ofkos swet cam ibunyenye jugak..hihihi..pasan seketika..n bile die besar nanti..aku nak die jadi insan yg berguna, berjaya n berjasa terhadap keluarga..tu dah memadai..die nak jadi jaguh bola sepak ke..nak jadik jaguh badminton ke..nak jadi jaguh mengaji Al-Quran ke..itu terpulang..jgn jadik jaguh yg bukan-bukan sudah..semua ibu bapa pun mengharapkan yg terbaik utk anak-anak mereka kan..begitu jugaklah harapan aku pade anak-anak aku nanti..

Hurm..skang dah pun masuk 7 bulan aku mengandungkan Alif..sekejap je mase berlalu..syukurlah sejak dari awal aku mengandungkan Alif..Alif tak byk karenah..aku mmg takde menghadapi masalah sgt..alahan pun tak seberapa..n sakit2 pun kurang..terasa smooth je perjalanan kehamilan aku nie..thanx my baby..u're such a good boy..n sesungguhnya aku sgt2 teruja menantikan saat- saat kelahirannya..

No comments:

Post a Comment