Pengikut Setia

Monday 25 January 2010

Fenin Kefale & fenat...

Aduyaii...apesal la lately rase mengah jer...??nak kate byk berjalan..tak jugak..duk menempek depan pc je keje aku..kalo berjalan pun..setakat nk g beli makan or g toilet je..tp still rase cam termengah-mengah...ngalahkan orang lari marathon..ke sbb perut aku dah makin besar n mengetat?? agaknya la kot...kan..kan..

arini pale saket semacam..rase pedih berdenyut-denyut..arap2 jgnlah migrain aku datang tem2 camni..nyampah tul..skang nie cepat btol trase penat..jalan sket dah cungap..nak bagun dari katil pun cungap2..laki aku slalu gelakkan aku..die kate aku dah nampak makin susah nak bergerak dgn selesa..kadang2 nak bangun dari katil pun die terpaksa support..bukan berat tp aku ni punye malas nak tekan diri utk bangun..rase cam meneran..tem tido plak..nak berkalih dari kiri ke kanan pun amik mase..penat sgt2 dibuatnye..

esok.. pepagi .. cam beselah aku kene g spital..monitor BP..hopefully keadaan aku semakin baik..jgn lah BP aku tinggi lagik diz week..doc dah pesan..kalo dalam 2 minggu ni BP aku maintain tinggi..aku mungkin akan ditahan di wad..so doc akan monitor BP aku dekat wad je..tak perlulah aku ulang alik..tp..aku takmo la smpi camtu..itu tidak best oke...!! berjauhan dari hubby sgt2 lah tidak best..(Ngader je bunyik nye kan)..

No comments:

Post a Comment