Pengikut Setia

Friday 9 October 2009

Sangat TIDAK bleh BLAH!!!!( Episod 2 )

......Kisah 2nd Day

Aku bangun seawal 6.30pg ..smayang subuh n mandi..pompuan tu masih belum bangun..dalam lebey kurang kul 6.50pg baru die bangun..aku dah berulang kali cakap kat die..g mandi n bersiap la..dalam 7.30 nak kene g makan..sbb kul 8.00 dah nak setting kelas..die hanya angguk jer..pastu aku tgk ..die masih lagi terhegeh2..duk tgk tv..aku dah mule hangin..aku pun malas nak pedulik..aku siap2 pastu aku cakap "kalo lambat lagik..akak g dulu,takut nanti lambat,kite nie ade keje nak wat.."..die pun kelam kabut la bersiap2..tem tu la nak solat ..tem tu la nak mandi n bersolek..last2 dalam kul 8.00pg jugak baru kuar bilik..nak tak nak..kene la g makan dulu..sbb aku dah lapar..die lak makan terhegeh2 macam org bercuti lak dibuatnya..berbulu betul mate aku tgk die....seb bek la aku cepat setelkan keje2 aku..kalo tak mati penceramah bambu aku sbb wat keje lembab..dalam membuyung nie pun aku terpaksa bergerak cepat sebab nak siapkan keje2..aku doa2 je arap2 xde pape efek pade baby aku..insyaAllah...abes hal die tak tolong aku wat keje n melambat2kan keje aku..beralih lak hal die sengal di dalam bilik..malam td..abes kelas dalam kul 10.30mlm..aku n peserta2 kusus lain minum dulu sblm balik bilik..smpi2 dalam bilik..aku pun relax2 dulu n semayang..pas semayang aku pun landing la atas katil..dah start nak tido..penat sgt byk bergerak seharian..aku pesan kat pompuan tu.."nak tido nanti jgn lupe tutup la lampu..tv jgn lupe off"..die kate die nak semayang dulu..oke la..tu terpulang la kan die nak wat pe..2 kali aku pesan kat die.."jgn lupe off tv kalo dah nak tido"..die kate.."OK"..aku pun tido la..ape lagik...tido punyer tido..dalam kul 2.30 pg aku terdengar bunyik..Tooooootttttt.....kuat lak tue..aku pun bukak mate..keadaan dalam bilik masih lg cerah..aku tgk tv yg dah abes siaran tak bertutup..aku pun jenguk la kat katil sbelah.. si pompuan tu dah tido mati..DIA LUPA TUTUP N TUTUP LAMPU!!!!..bangang betullll....geramnye aku..bukan kate time celik je die spoil aku..aku nak tido pun die masih spoil jugak..manusia jenis ape pun aku tak tahu..lepas tutup tv..aku pun bangun g bilik air sbb tetiba terasa nak terkucil..Ya ALLAH!!!..air paip tak bertutup..seingat aku..die yg last pakai bilik air sbb die kate nak semayang dulu sblm tido..sah..tu memang keje die...aku pun tutupkan air..hati aku mmg panas jer..rase nak sepak je pompuan tue..pakal aku tgh ngandung jer..hishhhhhh..geram gilerrrrrrrrrrrrrrr...


.........bersambung lagik

No comments:

Post a Comment