Pengikut Setia

Wednesday, 2 September 2009

TAG

Nie saje2 borink-borink layan wat tag..kat opis xde keje bulan pose nie...semuanya melangut jer...nak2 unit aku yg tgh stop outstation..mmg la relax sesangat..jd utk menghilangkan ngantuk aku nie..aku layan je buat tag yg aku kidnap dari blog kak Ommy...hehehe..
1. Apakah yang anda lakukan jika anda marah
kalu aku marah..aku akan menangis..n sumtimes(dulu-dulu)aku akan buat benda yg org tak terfikir aku akan buat..aku kan seorang yg unpredictables..so..bile marah..mmg xde sape leh jangka ape tindakan aku..selalunya aku akan menghilangkan diri ke suatu tempat yg xde sape pun yg akan tahu..juz utk menenangkan hati...

2. kalau anda terkejut..boleh tak buat anda marah?

kadang2 tu mmg nek hangin gak..sbb aku tak ske terkejut2 nie..pantang betul..hubby aku jenis yg suke sergah2 dari belakang..memang kene tepuk la dgn aku..ekceli bukan sengaja nak tepuk pun..kadang2 tu tindakan refleks...hehehe..

4.apa yang anda buat untuk hilangkan marah?

kadang2 tu mmg nek hangin gak..sbb aku tak ske terkejut2 nie..pantang betul..hubby aku jenis yg suke sergah2 dari belakang..memang kene tepuk la dgn aku..ekceli bukan sengaja nak tepuk pun..kadang2 tu tindakan refleks...hehehe..

5. selalu tak anda buat orang marah?

entah la..selalu jugak buat hubby naik angin..ske sakat die..hehehe..tp die marah kejap jer...

6. kerap tak anda marah?

tak rajin la nak marah2 selalu..nanti cepat tua...ha..nie la petua aku utk awet muda..sentiasa cool..n tak rajin nak marah2....smile owez....hehehe

7. sapa yang anda nak tag? kalau diorang tak buat, anda marah tak?

malas kot nak TAG sape2..sape nak amik je kat sini..agak2 ade tak yg marah kalo aku tak TAG dorang...??hehehe

No comments:

Post a Comment