Pengikut Setia

Saturday, 22 August 2009

Menu Berbuke 1st Ramadhan

Arini aku n hubby akan berbuka puasa di rumah kak Dilla(akak hubby aku)..so..takkan nak g dgn tangan kosong je kan..tak syok lak..kang die ingat aku nie pemalas ke hape..ekceli aku ni rajin taw...nak2 bab masak2..cume lately jer..smnja tanda2 nak bergelar ibu wujud dalam diri aku..tu yg kemalasan membuak2..but..today..i'm okey...mood totally ok..was vey-very happy...so..today dgn mood happy aku nie..aku telah mnyediakan meehon sup utk dibawak ke rumah akak..sedap tak sedap..aku tak taw la..sbb pose kan..mane aku leh rase..tp dgn skill yg aku ade..aku rase....oke la kut..heheh..kalo tak sedap..dorang kene la paham..ni kan bulan pose...kalo ade rase slack mane2 tue..adat la..becoz i cant taste it..kalo sedap superb tue..alamatnya..tak pose la org tue...hahaha...so..nie jelah yg aku mampu wat...next time aku wat benda lain lak....see..meehoon kaler kuning lagik n sampai 2 periuk aku masak kuah sup tue..sbb dgr nye ramai yg akan berbuke kat umah akak..lebih kurang dalam 10 org la..entah cukup entah tidak pun aku tak taw...makan je la korang ekkk..jgn banyak bunyik...



1 comment:

  1. rajinnyeee...
    kire ok gak bawak bihun sup,dari bawak diri kan..hehe

    ReplyDelete