Pengikut Setia

Monday, 24 August 2009

Katakan TIDAK pada rokok!!

salam olls..nak taw nape aku nye gambor diambil dalam keadaan camni..????camni citenyer...


Watdehell la semalam...aku bengang betol dgn pangai2 si perokok..kadang2 dorang nie merokok tak tgk keliling...selamba badak je hembus asap merata-rata..macam bagus jer..marah aku dibuatnye..ni kes semalam la..aku lepak kedai mamak dgn adik, hubby n my abah..ade sekumpulan teruna2 veteran nie..duk kat belakang meja aku...dah la sembang macam nak bagi dengar satu kl..siap isap rokok berkepul2 asap..hangin je aku..asap plak tu terbang menghala ke arah aku..menusuk lubang idung aku yg cumil nie..aku nie mmg jenis tak tahan baw asap..abah tak penah isap rokok..sejak dari aku kecil...boy lak..kalo isap ..mmg jauh2 dari orang..nak2 die taw akak die nie akan mgamuk kalo terhidu bau asap..my hubby lak..kalo isap..pun mesti duk jauh sket dari aku..kalo tak pakal kene cubit la..mmg dari dulu aku tak tahan bau asap..ape saje jenis asap..nak2 asap rokok..mmg leh naik darah dibuatnya..hishhh..tension aku...lansung tak hormat org la pacik2 tue...rase cam nak piat2 je tinge sorang2..hahaha..lansung tak hormat bakal ibu spt aku nie...gerammmmm...abes baju aku pun lekat bau asap..nak tukar tempat pun ..makanan dah penuh atas meja...so,,nak tak nak....( kalo tak..tak pasal2 aku kawen 2 sbb makan ubah2 meja..ahakssss..)..hurmm..adapkan ajer lah...


ni la manusia yg bertanggungjawab menghembus asap rokok ke arah aku..
Ana akan saman!!


ni lak muke2 org tension...tgh tahan sabor jer nie..my hubby n my lil' bro, Boy

4 comments:

  1. ai babe..
    pegnen gak ek..congrat..sesme ler kte pose oenuh taun nih ek..
    haha..beranak pn bersama2..huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe..insyaAllah..tak sngka kan..terjangkit gak dgn memember huhuhu..

    ReplyDelete
  3. kak jue pegnen ek??
    eee beshnye...

    mmg ptut pun kene saman dorg ni..
    mne ley isap rokok dpn ibu2 mengandung..kekeke

    congrats kak jue..
    msti cumel baby tuh cam kak jue..

    ReplyDelete
  4. ::Hirose::
    -thanx suzana....hehehe..doakanlah ye baby yg kuar tu comey..lebih dari akak..huhuhu

    ReplyDelete