Pengikut Setia

Monday, 24 August 2009

Hari yang MALAS

Arini..aku malas giler nak masak..dari opis pale aku duk pikir..ape la aku nak masak arini..smpi pening tue..dah la kat opis rase ngantuk giler2..simptom2 kemalasan para-para sakura..opss..para-para bakal ibu sudah melanda..mama kate ..benda tu biase..sbb mase die hamil..pun macam tu la..malas n mengantukk..cume aku nie ++ sket..kuat makan..hahaha..ekceli..siant td aku mmg teruja nak masak lauk ayam lemak cili api..tp bile smpi umah..bahan2 tak lengkap..so terpaksa lah aku tukar menu...still gune ayam gak..tp ayam masak kicap..oke la kan dari takde..ade lauk2 lain sbg sampingan.. tp malas nak amik gambo..so aku masukkan , menu utama ajelah utk share dgn korang..kang buh byk2..buat makhruh jer..ahakssss...hubby suh aku masak camni lagik utk buke esok.."Abang..betul ke sedap??" (ayat cam iklan dalam tv..iklan Mee goreng Har Mee..Ho Liao!!)..aku tak panggil hubby aku abang oke..tu iklan semata-mata..

ni lah hasilnyerr,,,

No comments:

Post a Comment