Pengikut Setia

Wednesday 15 July 2009

Kembali



mownink u olls....dah mam bekpes lum sume2 kawan2 ku tersayang...??
aku lum bekpes lagik..belum rase lapor ekceli...huhuhu..
arini aku dah masuk keje balik..badan dah rase agak oke sket..
cume tang mate je blum nak pulih2.,
still berair2..abes comot eye liner yg aku calit kat mate pg td..
aku mengalami masalah sukar 'bersin'..tu yg smpi mate berair2...
tensen giler nokk..but today aku leyh kontrol..
better than yesterday...

so..arini..cam bese..sambung blik keje2 yg melambak ..yg tertunggak...
n seperti biase aku akan menyelit-nyelit utk apdet blog aku nie...
dah 2 ari aku tak merapu meraban..windu le pulak rasenyer...hehehe
tp kan..tetibe laks aku sakit pewut nie..
(aikkkk...tak abes2 lagik ke penangan urutan
kalarri payat mak ngah aku nie...
)
eyh korang..aku off sat..nak bayar utang kat bank jap..tak bley tahan nie...
nanti aku citekan..episod penangan urutan mak ngah aku tue...
sgt2 sadisssss....nantikan ekkk...

No comments:

Post a Comment