Pengikut Setia

Tuesday 14 July 2009

I'm OFF...Demam!!

hye all..how's life..??..cedey arrr..dah 2 ari aku tak g keje...nak menguruskan hal keluarga..++ aku tgh demam...ha..ni la akibatnye...aku g berpoye2 ari sabtu aritu...masuk karoke..tempat ekon sejuk bedi(sejuk smpi ke tulang rusuk)...minum lak ais....bmule dgn flu..pastu batuk sket2..last2 demam....dah 2 ari aku demam ++ migrain...kepala dah naik mereng dah nie..sakit berdenyut2..aku g klinik...n doc suh aku rehat..dapatlah aku mc 2 ari nie...2 yg dekat 2 ari aku menyepikan diri ni..aku ingat nak relax lame sket..cam dah boring jer nk adap blog nie..aku bukak kejap2 jer..pastu aku pass lappy kt my sista..die lak jenis rajin apdet mespes die...hurm..bese la mule2...mmg la rajin..dah tua2...(mcm korang..bukan macam aku)..jadik malas la..

k la...cam sedap lak aku tgk my mom tgh makan nasik berlaukkan smbal sotong+gulai lemak pucuk paku...aku nak g makan seround(kowt seraound??)..gulai lemak pucuk paku tu mmg pebret aku ekceli..tgh demam2 ni ..my mom mmg terer sediakan menu yg membuka selera..hehehe..thanx mama..

**Gulai lemak pucuk paku....here i come...!!!!!

No comments:

Post a Comment