Pengikut Setia

Monday 22 June 2009

Not in Mood!!




Mownink all...
i'm here again...tgh bersedia utk merapu meraban...
ekceli aku baru smpi dari Kuantan petang Sabtu yg lepas...
Kursus Forensik yg aku organize..berjalan dgn lancar...
n sgt2 memuaskan hati aku...Alhamdulillah..
....
Penat aku tak abes lagik sbnrnye nie...
bukanlah kesan sepenuhnya dari menjayakan kursus..
tp termasuklah jugak penat kerana membanting tulang
petang smlm...bile aku same2 turut membantu hubby ku
merobohkan rumah lama bapak we all...
ekceli aku tolong kutip serpihan2 papan jer..hahaha
tp still penat jugak per....menitik jugak peluh aku nie...
....
pagi nie...dgn muke yg agak lesu n lemau..
aku tetap masuk opis...
ingatkan dapat la rehat sbb keje dah setel last week..
alih2..2nd Bos aku bg keje lak..
keje tue keje die..tp disebabkan die agak bz menggantikan our big boss
so keje tue diserahkan la kepada aku utk disiapkan bg pihak die
seb bek la keje2 menaip surat2 jemputan jer...
ade 7 surat jemputan penceramah kesemuanya..
n perlu dihantar ke 7 jabatan yg berlainan..
n keje2 tue dah pun aku setelkan sekejap td..
n now juz tunggu my Timbalan Pengarah otograf jer..
pastu baru aku leh fax kan
all the surat2 to whom it may concerned la..
tu pun kalo surat2 tu xde sbrg error yg nak diperbetulkan..
hopefully semuanya betul la..malas nak edit2 lagik..
today aku jadik so2 malas lorrr...bukan pe..penat seyh...
....
n now...aku nak rest jap..lunch tem babe..
k..c'ya all later..chiowww...




2 comments: