Pengikut Setia

Wednesday, 10 June 2009

Hari Yg Gelap..

Hari yang gelap ( bkn Pagi yg Gelap)..kini makin gelap...
muahahaha...lirik lagu org tgh tension..
sepanjang minggu nie aku mmg bz sesangat..
pg tadi lepas jer bekpes..
kehulu kehilir aku tawaf tingkat 3 nie..
sesekali sempat aku menyinggah kat meja Cik Hermawati..
wat ketupat ( ngumpat )....siap ade kuah kacang lagik...huhuhu..
tu je salah satu cara nak release tension..
.....
mujur la jugak arini si Carlos dah masuk keje..
so beban kat pale otak aku nie dah kurang la sket..
skang tgh tunggu feedback dari peserta kursus ..
n senarai penceramah yg akan datang jer..
selebihnye dah setel...
Wah..."A" keje aku kali nie....ahaksss..
......
Tutup bab keje..okayyy.
smlm aku balik2 keje,...
mandi2 n terus melepap kt sofa tgk Astro..
Hubby aku balik lewat smlm...
dekat2 kul 12 baru smpi umah....
die memang sgt2 bz lately..yelah..projek tgh byk..
aku ekceli dah ngantuk dah mase tue..
tp disebabkan my hubby tak bawak kunci pendua....
aku dcide utk tunggu je die balik..
bkn pe..nanti kalo dah tido..takut tak sedar jer...
sambil2 tgk Astro tu...aku dah hampir2 nak terlelap dh sbnrnya..
punyelah penat keje smlm..
tp bile dipikir2..penat lagik laki aku kene keje lebih mase..
tp kalo ari2 camni.....maw bungkus aku...hahaha..
( cite nie xde kene ngena dgn yg hidup ataupun koma ..
ataupun yg telah mati..wokeyyyy!!)
....
so..disebabkan smlm aku tido lewat...
arini..keadaan aku agak tak bermaya...
ngantuk lagik nie...pale dah meong2...
kalaulahhhh....hurmm..kalaulahhh ajer..
(arghhh!! malas aku nak berangan..wat sakit jiwe....)
ni la yg aku nak cite kan kat korang..
wlupun hari nie cuaca cerah...
ekon sejuk membeku,..
tp bagi aku....hari ini adalah...
HARI YANG GELAP..utk aku...
(mate asik nak pejam2..maw tak gelap..huhuhu)
seb bek keje ade...kalo tak..tak taw lah,..

No comments:

Post a Comment