Pengikut Setia

Wednesday, 10 June 2009

Bila Kite Sayang Org Tu...

*artikel ni aku curik tanpa izin dari seorang followers aku(sorry yer dik..jgn report poliss taw...huhuhu...aku mcm ske lak dgn ayat2nyer..sgt2 menyentuh kalbu...touching btollllll la aku rase....

Bila kita syg org tu
Kita terima je apa yg org tu kata
Tp bila dia kata kita?
Ati kata kate..xpe semua manusia tak sempurna
Bila kita syg org tu
Kita tunggu dia lama pun x per
Tp bile dia tunggu kita???
Lambat sket jer..Dia marah2
Ati kata ..ala adatlah ada yang menunggu dan ditunggu..
Bila kita syg org tu
Kita x tido pun x pe janji dpt layan dia yg tgh bosan,
Tp bila kita bosan Ada dia layan kita???
Ati kata x pe dia busy kot..
Bila kita syg org tu
Kita call nak cakap dgn dia
Tp dia gayut dgn org lain..
Bila jd camtu,Ati kata x pe,
mgkn dia ada hal nak cakap dgn kwn dia

Bila kita syg org tu
Kita bercerita dgn dia,
padahal cerita ngan tunggul lg baik
Tp biler dia bercerita ngan kita..
Kita dgr, sepatah2 kita ingat
Ati kata x pe syg lah katakan..
Bila kita syg org tu
Kita n dia lapar
Tp kita bg semua roti kita kat dia
Ati kata, ala jagalah hati dia, sian dia lapar

Bila kita syg org tu
Kita sanggup bg dia rest bila dia letih,
Tp bila kita letih,
dia nak jugak kita melayan dia bila dia bosan..Adil ke?
Ati kata, ala bukannyer selalu pun..
Bila kita syg org tu
Kita jadi macam org gila bile dgr dia sakit,
Tp bila kita sakit,
Dia siap bole kuar ngan kwn2 dia
Ati kata, ala x pe, x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam

Bila kita syg org tu
Kita x penah pentingkan diri sendiri
Tp dia hipokrit tahap gilerrr gaban
Ati kata x per, dia dh mmg camtu..so kena lah terima..
Bila kita syg org tu
Nmpk lalat kat makanan dia, kita halaukan
Tp dia lak kalau Nampak lalat kat makanan kita,
dia biarkan jerrr....ape punyer turrrrr
Ati kata, takpelah, takkan asyik dia nk wat semua benda utk kita..

......

(tp ati aku lak berkate...WTF....!!!

ini memang tak adillll...

..asik2 sumenyer xpe..naik lemak ler badan...muahaha)


1 comment:

  1. jangan menjdi seorang berhati "xpe"..syg org buat2 xsyg..hee

    ReplyDelete