Pengikut Setia

Wednesday, 3 June 2009

Blurrr!!

Hye kawan-kawan...rase macam dah lame jer aku tinggalkan blog aku nie kan...hurm..mesti korang tertanye2 kemana aku menghilang..or mesti korang berkata-kata dlm hati.."Ade Aku Kisah..ko nak gi mane , ade or xde..??"..korang pun bukannye rajin nak jenguk2 blog aku ni lagi dah...kan..kan....ahaksss..

Ekceli aku baru je smlm masuk keje balik..rasa macam blurr je nak wat keje..almaklumlah..cuti lame sgt...badan aku pun dah semakin sihat..n dh tembam..,maybe kesan dari terlebih rehat kut..

Last week..paksu aku kawen..dalam aku tak larat n tak sihat..aku ttp attend weeding paksu..ye la..tu kan paksu aku..orang terakhir dalam adik beradik mak aku yg menamatkan zaman bujangnyer...paksu aku tu mude lagik..baru 24thn..maksu aku lak baru ssthn..sbaya dgn adik lelaki aku..wlupun die mude dari aku..aku ttp gak kene panggil maksu..hehehe..padan la muke..sape suh die kawen dgn paksu aku..n padan gak ngan muke aku..sape suh lahir dulu dari paksu aku...kan aku dah terlebih tua dari paksu sdiri..gagagaga..

Weh..aku sbnrnya..taktaw nak cite ape..pale otak aku blurrr sgt2 nie...smlm masuk2 keje..aku bz ya'amat..keje menimbun..nak bukak blog pun tak leh lelama..bontot aku pun tak sempat panas duk kat kusi..really2 bz..

arini dah kurang keje sket...pagi td jer bz...skang nie bos2 tgh meeting..so..xde la se bz pagi td..n leh la jugak aku jenguk2 blog aku yg dah agak bersawang cam otak aku yg tgh blurr nie..huhuhu..blog pun leh bersawang ape...

K la korang..aku nak merayap2 jap menjenguk anak2 buah n rakyat jelata kt opis aku nie.....aku nak cari ilham dlu..nanti bile otak aku dah polish baik punyerrr..aku masuk sini balik utk berkarya..ececece...cam best jer..gagaga..k la..see ya..






No comments:

Post a Comment