Pengikut Setia

Wednesday 3 June 2009

Award Dari Erin

1.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda :-
Award ini telah diberi oleh MiszReen
( thanx yer Azzreen..kem salam kat Baby Izzmeth)


3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)

  • ske memerap kat umah..nak merayap..ske merayap dgn my hubby jer..
  • skang hobi aku...makan..makan..n makan.sme ngn hobi my hubby.ok la kan aku ske ape yg laki aku suke.
  • ske men blog..mase bujang2 dulu..sehari suntuk duk umah layan blog aje pun xpe..
  • ske kan budak2..
  • sgt2 menyayangi laki aku..susah senang kami tetap bersama..
  • men game..tak kire la kat pc ke ..kat enpon ker..asalkan game tu best jer..aku ske men..
  • ske masak..aku ske sgt2 memasak...nak nak lagik bile yg makan masakan aku tu kate sedap..lagi la aku rajin masak..bile da masak..aku pun makan la same2..mane la aku tak gemuk skang nie..ahakssss..
  • ske bersukan..dlu2 rajin gak men bola jaring..badminton n jogging..skang ni dah takde korum..tu yg jarang bersukan..
  • hobi aku lagik..ske bergambo...pantang ade kesempatan..terdetik je kat kepala nak bergambo..mesti aku trus snap jer gambo2 aku..aku pdulik ape orang kate lawo ke tak lawo..Ade aku Kesah???
  • ske mengemas..ble dah stat mengemas..payah nak stop..ade je yg tak berkenan kat mate...so..better aku tak usik ape2 sblm smpi waktunyer...dlm erti kate yg lain..aku MEMALAS kan diri aku utk mengemas..hehehe

4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

The Blogger Award Friendship goes to :

  • ynaaohynaa
  • Dida
  • Ms Yana
  • Ms W a n a
  • Ajwin Ajeera
  • Miss Elyna
  • CIk Lolly ( POP )


5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan

"anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda".


so..kepada sesapa yg dapat award a.k.a tag ni dari aku..silelah setelkan ekkk..Mmmuaahhhh!!!

No comments:

Post a Comment