Pengikut Setia

Thursday, 16 April 2009

Yok!!..Wild Wild West

Hehehe..klakor la..ekceli tajuk n3 aku kali ni adalah merujuk kepada Tema Sambutan Hari Penguatkuasa yg ke-37..anjuran BPGK KPDNHEP Putrajaya..kalo tak silap aku la...tema nya Wild Wild West....

Majlis ni akan berlansung pada 17hb April 2009 pada jam 8.00mlm hingga midnite..dan melibatkan semua pegawai penguatkuasa KPDNHEP..

Aku ekceli xde lah amik bahagian dalam ape2 xtvt utk majlis nie..cume jadi supporters jer...huhuhu..mane lah aku ade baju2 ala-ala cowboy nie..tak kene ngan tema lak kalo aku pakai baju kurung or t-shirt kat majlis tu kan...huhuhu...

so..terpaksa la jugak carik costumes utk join majlis tue...n till now..lum jumpe ape2 lagik utk di pakai.,.baju yg ade pun dah tak muat nak di pakai....suda ketat lorrrr...aku suda gumukkkkk.....huahuahuahua..

so...td aku amik peluang beli topi cowboy yg di jual oleh pegawai kat opis aku ..satu topi harganya rm12...hahaha..tak pasal2 die jadik tokey topi cowboy..aku n dak2 unit aku ...sume beli topi tu kat die...so kitorang pun ape lagik..melaram la..hehe...nak tgk aku pakai topi cowboy....??saksikan oke...





see...i told you oredi...kelakor kan...???
ni la cowboy2 n cowgirl melayu....ahakssss..

No comments:

Post a Comment