Pengikut Setia

Wednesday, 15 April 2009

Kuiz Kat Fesbuk...layannnn!!!

Perempuan JENIS apekah anda??

PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR
anda pemalu, bersopan santun, dan sentiasa berusaha menjadi orang yang bersederhana (chewahh). apa pun yang anda buat anda akan ikut adat dan aturan. ke mana anda pergi orang akan tertarik dengan ke-originalan anda. walaupun ada yang mengatakan anda kolot dan tak up to dated, tu adalah pilihan anda dan anda suka begitu. teruskan usaha menjadi lebih baik.

My Comment:-..uiksssss...banggenye aii...anda semua..contohilah saya yer..hehehe


KEJAM kah anda???


Sedikit KEJAM
anda kejam bercampur-campur. mungkin 50-50. masih ada kebaikan dalam diri anda, dan kalau dipupuk dan kawal sabar anda boleh membuang nilai kekejaman dalam diri anda. kejam anda seperti kejam nya Aflin Shauki dalam filem buli balik!

My Comment:- Ooouwww..I like Aflin..kire ok la 50-50 KIJAMMMMM...hehehe


Bape gaji yg patut anda terima..??


50 sen jer??...Siannn..
Anda seorang yang sangat sayangkan anak-anak. Anda sanggup menerima duit syiling 50 sen setiap bulan sebagai gaji anda. Ini bagi memudahkan kerja anda. Balik keje jer bagi anak duit syiling suruh dia masukkn dalam tabung..Sikit-sikit lama-lama jadi bukit

My Comment:- Waklewww gaji 5 posen..nak makan ape kalo gaji 5 posen...cam ampessss...



Anda adalah king of merajuk!!


merajuk adalah hobi anda..
anda memang seorang yang kuat merajuk..dengan sesiapa saja anda boleh merajuk..anytime jer anda boleh merajuk..benda kecik pon mau kecoh...apa ni beb??dengan kengkawan pon nak merajuk..

My Comment:-..agak2 la kalo majuk tu pun nak dijadikan hobii..aku majuk bertempat ..wokeyyyy...muahahaha..


*muahaha..benda2 ni aku amek kat facebook aku..saje2 akuske2 wat benda nie...nak released tenseion babe..


3 comments:

  1. sis..perempuan melayu terakhir?wah..baguslah :)

    gaji 5 posen je?hehe..ape ke betul ke x game 2?hehe

    kejam bercampu2 pun ade gak ke?hehe(buat angah tergelak ae n)

    ReplyDelete
  2. sis pun suke gak layan kuiz2 neh smbil2 layan jiwa kacau..hahaha

    ReplyDelete
  3. me..?? tergolong dalam perempuan yang sedikit kejam. bukan jarang2 tapi kerap melakukan kekejaman. wakaka

    ReplyDelete