Pengikut Setia

Monday, 23 March 2009

Hidup Baru,Ruang Keje Baru...

Hurm..pagi nie..aku datang opis cambese...tp memang terasa malas nak keje tahap2 gaban nye lah..almaklumlah dah bercuti lebih 2 minggu...huhuhu

Sesampai je kat opis..aku masuk kat bilik aku..aku tgk Si Nasriq duk kat meja aku sambil ngadap Pc..smpi bersepah abes atas meja aku..eeeee....geramnyerrrr....baru cuti 2 minggu dah macam kapal karam..

"Farhana mane ekk??"..soklan pertama yg terpacul dari mulut aku..

"die cuti..sakit mate..."..jawab Nasriq...

"owh..k.."..balas aku pendek jer..

" eyh..ko dah pindah table taw...ko skang duk kat tempat aku yg lama..kat bilik ujung sane...bos suh...die kate bilik sane xde staff pompuan..so ko kene pindah ke sana la..kat sini tinggal Farhana je .."Nasriq berkata-kata lagi..

"la..camtu lak ke..isk...abes..,aku kene angkut barang2 aku la nie ekkk..???"tanye aku lagik

" yup..camtulah nampaknye.."..jawab Nasriq sambil tersengeh cam kerang busuk...

Aduyaiii...ingatkan datang opis nie xde la keje lagik yg kene aku buat..alih2 kene pindah meja lak..penat lorrr...so aku pun angkut sedikit demi sedikit barang2 aku dari meja lame ke meja baru....huhuhu..barang dah la byk...

Bila dah pindah nak kene susun lagik bagi kemas..aku ni kan fussy bab kemas mgemas ni..bese la..pompuan...so hasil dari aku mengodek2 barang2 aku kat meja baru...hasilnya...Taraa.....


Ni la meja aku..tempat baru aku...

2 comments:

  1. sys...
    dr ritu agy berkenan gler kat lappy sys tuh..
    ish3..
    geramnyeee nk g culik lappy tuh..
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. wah new workstation..kemasnye...

    ReplyDelete