Pengikut Setia

Tuesday 17 February 2009

Letih..

Hurm...

lately aku memang bz sesangat..keje melambak2 kat opis..tak taw bile nak abes..aku sdirik pun da malas nak buat ekceli..pening pale dgn byk benda nak kene setel..hari bahagia aku dah semakin dekat..rase macam x percaya lak..huhuhu....


kat opis skang nie..aku dah mule start bercuti..tak g organize kusus dah sampai bulan 4..dats mean..no more outstation..+ no more O.T larrr...apepun..memang i really need a rest...skang nie byk benda yg lebih penting utk aku hadapkan..iaitu..Majlis perkahwinan aku yang sudah semakin hampir...(aku kire2 ade dalam 24 hari jer dari skarang)...


kalo nak dikutkan memang aku hepi..lame giler aku tunggu saat nie..tapi kekadang nebes pun ader...almaklumla dis is my 1st marriage..sape2 pun akan nebes...aku cume harap majlis aku tue berjalan dgn lancar...tu je la..


lepas kawin nanti rase2 nya makin jarangla aku update blog aku nie..tp aku harap takla terlalu jarang..becoz i'm using dis blog as my diary..where i'm sharing all my story, my happiness, my sadness..n etc...so i'll make sure diz blog to be updated as often as i can lorrrr...


n start from now on, aku da malas nak amik port ttg org lain (sblm nie pun tak rajin amik taw pun )..especially dat gurl named "S"...( tue pun sbb die ske sgt mengikuti perkembangan aku ..macam la aku ni artis ..ahakzzz..)..tak kisah la kalo die nak terus menerus bercakap ttg aku or wuteva...maybe die dilahirkan utk bercerita ttg aku kot..hahaha..so my advice to her..stop talking about me to others..they dunno me..better STOP IT!! becoz u'll regret when they startin' noein me n ...they likes me..muahahaha....


n to others..teruskanlah bersama-samaku...memberi dorongan dan peransang tanpa henti...kerna hanya koranglah yang menjadi pendorong utk aku terus menjadi bloggers..n jasa y'all akan ku kenang owez...


Doakanlah Kebahagiaanku...Amin...


~Jue~



No comments:

Post a Comment