Pengikut Setia

Thursday, 18 December 2008

Syurga Batik & Sutera di Pasar Payang...


Aku smpi di Terengganu dkt2 kul 3.30 ptg...Perjalanan oke je..sbb pemandu Pregio,Abg Mat kite memang handal memandu..huhu..mat drift..ahaksss..Petang tue lepas check in kat bilik penginapan..kitorang ramai2 kuar ke bandar Kuala Terengganu untuk window sopping...n kat bawah nie ade beberapa gambar yg aku dah rakamkan untuk tatapan Cik Fana n kawan2 yg lain...





Gerai Buah-buah di luar Pasar Payang...













hehehe..kat sini Trishaw masih digunakan...ni je sempat aku rakam..ade byk lagi..siap berbunga-bunga...














sedang memilih batik sambil tawar menawar....














Koleksi Tudung EKin( Mawi)...disebabkan tudung nie tudung EKin..harganya pun mahal..amik kesempatan btolll..










Cantik kan baju2 batik yg ade kat Pasar Payang nie...meleleh seyyy...
















gerai2 batik n sutera yg terdapat di sepanjang jalan dalam Pasar Payang...








aku berkonan sbonar eh..kat yg putih tue..mahal.RM450..tak dapekk den nak nolong.












gerai-gerai batik sutera....mahal + cantik2..tp harga masih bleh runding..kualiti kain pun bermacam-macam..












yg nie yg dijual lelong..tp still bermula pada harga RM75 sehelai....oke lah dari takde....














Pegawai2 kite sdg meninjau-ninjau di Pasar Payang.....cuci mate smbil Kita Survey..

No comments:

Post a Comment