Pengikut Setia

Wednesday 30 May 2012

Sabtu nie....

Sabtu nie, 2 June 2012.. 
adik lelaki aku akan menamatkan zaman bujangnya.. 
Diusianya yang belum pun masuk 25 tahun..
Macam tak percaya jer aku si Boy nie dah nak kawen.. 
Adik aku yg sorang nie mmg low profile sket..
aku pun jarang bercerita ttg dia.. tak same cam adik bongsu aku si Zetty..
kalo yang itu, mmg die slalu je berkepit dgn aku nie..
tu pasal muka si Alif pun dah macam muka die.. hahaha.


Majlis die sebelah pihak perempuan akan berlansung pada 3 June 2012
Di Presint 16, Putrajaya.. mujurlah dekat dgn umah aku..
senang abah mama and sedara mara nak bertanggak kat umah aku sblm majlis berlansung..
yang ini aku tak berani lah nk jemput sesiapa utk dtg ..
sbb aku pun tak tau bape ramai ygt dorg dah ajak..
+.. kenduri belah pihak pompuan kan.. aku sdiri pun dtg as tetamu..:)

Sebelah pihak lelaki plak.. majlis akan berlansung pada 17 June 2012
Kt umah mama aku di Ipoh sane..
sape2 yg duk kat Ipoh tu, leyh la datang memeriahkan majlis yer..
terutama kawan2 blogger aku yg duk kat belah2 sane tu..
sudi-sudikanlah menghadirkan diri.. 
*klo yang nak dtg, sile komen di entry nie.. bagi no. hp korang..
nnt aku sms bagi alamat..*
nnt leyh la kite berjumpa beramah mesra..:)

bakal pengantin .. Boy & Ira

semasa majlis pertunangan diorang tahun lepas.. :)

No comments:

Post a Comment