Pengikut Setia

Thursday, 2 February 2012

Tajul Muluk : Wanita RABU ..

Seingat aku, pada surat beranak .. aku lahir 22 January 1981 iaitu pada hari Khamis.. tp kalo merujuk pada mama, katanya aku lahir sehari sblm surat beranak aku didaftarkan di JPN .. maknanya.. hari Rabu la kan.. kan.. kan..

tp kali ni.. bukan isu tarikh lahir aku bila or bila didaftar di JPN yg ingin aku ceritakan tp juz nak share Rahsia Tajul Muluk mengenai hari kelahiran (Wanita).. Betul atau tidak, wallahualam.. semua nie aku kopipes dari satu sumber yg menarik juga utk dibaca.. mari kite tgk ape yg ditafsirkan ttg aku mengikut hari kelahiran aku.. 


RABU
  • Suka berdendam - Mungkin juga..
  • Jika ada orang berbuat jahat padanya, dia akan berbuat lebih jahat lagi pada orang itu - rasanya tak penah 
  • Namun dia pandai dalam pergaulan, pandai mengambil hati dan pandai menghargai orang - Alhamdulillah 
  • Suka mementingkan teman dari dirinya sendiri - mmg selalu begini pun.
  • Berfikiran terbuka - almost of the time
  • Tak pandai simpan rahsia - Sumtimes , i think so.. ;p *depends on situation*
  • Tidak suka diperintah dalam bekerja - Sangat tidak suka.. 
  • Keputusannya tidak seimbang, kurang pengalaman  - mungkin lah.
  • Hatinya keras dan tidak mudah termakan pujuk - selalunya.. tp klo dgn suami.. senang je kene pujuk.. ;p
  • Hanya orang2 tertentu saja yang tahu melembutkan hatinya - Yes ofkos :D
  • Dalam soal kewangan, dia pandai cari duit tapi x pandai simpan duit - Betul.. tp aku x boros pun.. kedekut lg ade le..;p
  • Cintanya pandang pertama dan rela berkorban kerana cinta - InsyaAllah..
  • Seksualnya tinggi dan kuat, romantik ditempat tidur dan pandai berasmara - Wuuuwowwww!! sdiri x sangka.
Ade yang negatif dan ade yg positif..  yang negatif tu insyaAllah akan dijadikan iktibar, yg postif tu insyaAllah akan di kekalkan..  

Korang cemana..?? cer check korang lahir hari ape.. n tgk sdiri ape yg ditafsir kan ttg korang..sile klik sini yer.. 

1 comment:

  1. Hi.. saja blogwalking... jom xchange blog.. Ni blog i: http://health-wellness-nature.blogspot.com/... see u k

    ReplyDelete