Pengikut Setia

Wednesday 11 January 2012

Dah tua agaknya..

Lately nie, mood nk buat entry mmg xde lansung..xmcm dlu..mood nk online slalu tu pun dah xde..Klo dlu,setiap hari aku kelek laptop aku..kat opis xley online sgt..pesbuk xleyh bkk.nk online yg lain2 pun..server lembab cam labi
2..so, mmg kene kelek lappy sokmo..haihhhhhh...

Tp tue dlu la..tahun2 sblm nie..but dis year ekceli dah 2 minggu xbwk lappy ke opis..so, chances utk apdet entry mmg agak kurang..twitter di BB pun aku jarang jenguk..dh rase bosan pun yer..+ dgn kesibukan menyiapkan lambakan kje2 yg xsudah2..:(..


Mungkin zaman kegemilangan aku nk berjimba huha-huha, nk ngadap internet sokmo dah nk smpi ke tarikh luput..tu yg semuanya jd membosankan aku..haihhhhh.. mgkin jugak faktor usia kowt..haha.. lagi x smpi 11 hari umur aku dah cecah ke angka 13..erkss 31 sbbrnya..dah tua dh aku ni rupanya..mgkin dah smpi mase utk lebig fokus pada kehidupan realiti.. and kene kurangkan xtvt mengadu domba @ meluah rasa di alam maya nie.

So,jgn pelik jika tgk blog aku ni senyap sunyi..yer kawan2.. ;)



Updated by IDEOS S7 Tablet

1 comment:

  1. at times mmg muak pon dgn internet nie semua. mcm aku kalo kt rmh mmg lansong x access internet. itu buat hidup aku lebih aman. kat opis aje access. so xdelah muak sgt gitu.

    kalo over using internet mmg mudah muak la. huhuhu

    ReplyDelete