Pengikut Setia

Monday 17 October 2011

Pavlova Ke 7 dan Chocolate Moist Cake

Alhamdulillah, wlupun aku bukan tokey kek,
dan bukan seorang yg sangat rajin membakor kek,
tp aku dah berjaya membakor 7 bijik pavlova..
7 bijik tu u ols.. kalah tokey kek beb.. ;p
my 7th pavvy

after cut to slice
 Dan td.. tetibe aku teringin nak wat kek choc moist..
cadangnya nak wat stok makanan si dompot
 sementara aku sibuk duk bersukan..
aku bekalkan stok kek n pavvy je lah utk dompot ku tu..
*selain makanan wajibnya yg lain*
so ape tunggu lagik kan.. terus zup zap buat sebijik..
malas nak amik pic step by step..
 so aku tayang yg dah siap lah sbijik..
ekceli tak tau nak cite ape kalo tepek pic byk2..
korang tgk je lah hasilnye k..
**tgh gigih menggunakan oven baru secara total.. 
dats y aku jd rajin membakor*
kek choc moist aku yg comot.. seb bek utk makan sdiri.. kalo utk jual kat orang.. kompom org takmo beli.. kan..

sejuk bekukan di dalam esbok.. sok pagi baru leyh makan.. *memalam nie xde maknenya nak makan kek*.. harap2 sempat lah tunggu ayah balik sok mlm utk merasa kek choc aku nie..

4 comments:

  1. membaking dh jdi hobi barulah tu.

    ReplyDelete
  2. Fad:

    nampak gayanya gitulah wat mase skang nie.. tp daku nie jenis cepat bosan.. ntah bape lamelah mood nak membakor nie melekat dalam diri.. ahahha

    ReplyDelete
  3. saya pun..bila rajin..rajin la aku nak mambakar..bila malas..x da maknanya..muahaha aiyak teruk btul kan!

    ReplyDelete
  4. nk resepi kedua-dua kek tuh ? heeee

    ReplyDelete