Pengikut Setia

Monday 24 October 2011

MOOD ke lautan pasifik..

Skang nie.. asal nak masuk grup pun aku dah takde hati, nak jenguk twitter pun cam segan-segan.. n lepak lame2 kat fb pun macam rase semak jer.. nak bceloteh kat blog pun terasa macam bosan pulak.. modal nak bercerita mmg byk sbnrnya.. dari cerita bermini gath a.k.a JJCM di Ikea, ke cerita seminggu bersukan smpi muka naik rentung..tu belum lagik dgn cerita aku membakor biskut cornflakes utk bekal asben wat kudap-kudap kat tempat keje..cite aku g jd photog kat kenduri kawen cousin, makan mee udang Mak Jah utk kesekian kalinye..and of kos perihal membakor pavlova yg aku rase dah makin muak nak diceritakan.. eyh ade lagik..cite yg dah basi berulat pun ade jugekkk.. iaitu cite pasal aku and de geng g tgk wayam cite Al-HIJAB kat Alamander... uishhhh.. byknye cite.. x taw nak cite yg mane satu dulu.. aduiihaiiiii... erm.. nampaknya malam nie kene clearkan memory secara total.. semangat.. datanglah padaku...

No comments:

Post a Comment