Pengikut Setia

Wednesday 21 September 2011

Anti Sosial??

Aku bukan seorang yg anti sosial.. cuma aku nie tak berapa sosial.. oke?? puas hati korang.. atas fakta ape korang nak cakap aku nie anti sosial sbnrnya..?? ade bukti kukuh ker..?? ke semata-mata aku slalu ngelak dari join korang bersosial..?? korang tak nampak ke selama nie mmg aku takleh sgt nk masuk ngan korang.. stakat nak cakap hal2 biasa.. aku ok je..tp dgn org2 lain selain korang .. aku oke,, cambiasa jer.. better talk to my fingers lah korang semua nie..buang mase aku je nak layan.. aku yg anti sosial ke.. or korang sebenarnya..?? bukan ke korang tu mmg dah dikenali pegi mane2 pun by grup korang tue aje ke?.. mane de korang nk join grup2 lain tu.. tak kelasss lah katekan..cam aku.. aku nie leyh jer join sesapa sahaja.. kat opis nie sape je aku tak join.. makcik2.. kakak2.. adik2.. semua aku hadap.. kat luar opis.. ramai je kawan2 aku.. korang ade?? len kali nak cakap pasal org... tgk diri sdiri dulu ok.. korang cakap kat aku gtu umpama korang g depan cermin sane.. dan cakap.. "AKU ANTI SOSIAL" .. itu yg sbenar-benarnya kan..??? k bai..





No comments:

Post a Comment