Pengikut Setia

Wednesday 27 July 2011

Syukur Alhamdulillah....

Pepagi nie mood agak merudum.. mebi sbb puasa.. so mood nak bercakap byk2 jadi terbantut.. duk senyap je kat tempat tak byk cakap.. hanya jari jemari je berkata-kata menekan keybord.. komen sane.. komen sini.. :)..


mujurlah ade berita baik from Kak Zel (PD50H) arini.. kalo tak.. senyum pun dah rase malas.. lepas tgk tajuk entry Kak Zel yg dilink kan kepada aku.. dalam hati dah senyum dulu.. ;p.. bile bace entry sepenuhnya barulah senyum tu berjangkit ke bibir .. yeayyy.. akhirnya aku senyum jugak arini.. kalo tak dari pagi muke ketat .. malas nak melayan sape pun yg lalu lalang depan aku.. yg menego aku .. malas nak cakap banyak.. aku puasa ok!!..(macam aku sorang je puasa,kan.. hahaha)..


Syukur alhamdulillah.. rezeki aku.. mebi jugak rezeki anak aku.. pendek kate (panjang relax je.. x kate ape2) ...ni rezeki aku sefamily,, berkat dapat suami yg supportive dan berkat dapat anak yg dompot.. akhirnya utk kali ketiga.. aku menang lagi dalam  pemenang mingguan PD50H.. wlupun minggu ni aku menang LWP (Lower Weight Percentage) je.. dan bukan pemenang berat turun paling byk.. tp aku tetap happy.. tak kira lah menang yg mane satu.. tp tetap menang juga.. kan.. syukur alhamdulillah.. dah 3 kali kot menang sepanjang program berlansung.... mau tak hepi.. :)


Sile terjah blog Kak Zel .. nnti korang taw lah cite sbnrnya.. :).. 


Senyummmmmm.. tak perlu kata apa-apa.. :)

3 comments:

  1. mmg membanggakan jue menang 3x..this is permulaan yg memberansangkan..moga kejayaan seterusnya meniti npd program stereusnya

    ReplyDelete