Pengikut Setia

Friday, 1 July 2011

Nasik Goreng Sesedap Tekak (aku)

Semalam(ari rabu sbnrnya sbb smlm takleh nak publish.. blogger mengom..).. tetibe rase laparudin (lapar dalam bahasa twitter) .. asben lak takde kat umah utk di ajak keluar cari makanan.. rase melayang2 akibat tak makan nasik dari pagi.. Nak masak lauk.. stok lauk xde dalam peti es.. mulelah melilau cari idea nak makan ape.. last2 tanak nasik.. pastu gorengkan aje..


taraaaaa..





nasik goreng merah menyala berdesing berasap telinga..


mujurlah ade bantuan bendalah nie.. so semuanya berjalan dgn lancar dan siap dgn segera..tak perlu nak tumis itu ini..masukkan ini je dah cukup sedap.. dah secukup rasa...tak percaya?? try lah..pasti nak lagi..kate sesedap tekak aku kan.. so buh nie je pun aku dah rase sedap bangatttt..





dapatkan produk ini di stokis COSWAY berdekatan..


**iklan promote barang cosway jap..










3 comments:

  1. cam sedap je udang kering rangup tu jue. nak carik gak ahh nnti =p

    ReplyDelete
  2. nampak macam sedap tue...

    ReplyDelete
  3. shrimp tu udang eh jue?? tetiba je mcm blur pulak.xreti bahse omputeh

    ReplyDelete