Pengikut Setia

Tuesday, 5 July 2011

Impianku..



nak jadi selim melim camni balik..
camana lebih ok..??





yang camni ke..? berat 53kg(sebulan sebelum kawen)


or 





yang camni ke?? berat 50kg-51kg ( 4 bulan sblm kawen)




**perasan x..2-2 gambar memakai baju yang same..:)

7 comments:

  1. suke yg 53kg tu lagi jue. ade manis & berisi sket.

    kurus sgt cengkung pulak nampak hihi =p

    ReplyDelete
  2. 53 tu better. kurus sgt takmo la jue. huhu

    ReplyDelete
  3. yg 53....pja pn nk berat pja jd 55....ade 5 kg perlu dibuangkan...hehehehe

    ReplyDelete
  4. aku rase cm skrg pun body cm dlm gmbor ni doh
    xde la gemuk mane
    cume ats pemakaian mu,
    klu kai baju bsor nmpak berisi skit..

    ReplyDelete
  5. Na : mu nie soh2 rabun nie.. tu gambo mase aku blum kawen ler.. skang nie jauh nak smpi ke body cam tu balik.. kalo mu kate body skang same dgn yg dalam gambor.. soh2 mu rabun.. ahahaa.. beza berat 12kg tue..

    Pja: Pja tiggi xde lah risau sgt... jue ni rendah aje orgnya. tu yg nak kene turunkan berat sungguh2.. berat badan yg ideal dgn ketinggian jue adalah 54kg kebawah..dan 50kg keatas.. skang nie mmg dompot sgt rasenya..:)

    ReplyDelete
  6. peerrghhhh
    mmg penangan dah kawin. dah beranak ni. mmg buat kita mengembang dgn gemilang kan

    yg 53 lah
    yg 50-51 kg tu pun okay gak

    ReplyDelete