Pengikut Setia

Tuesday 12 July 2011

Exam Time !!

12 & 13 nie aku mungkin agak bz... study utk exam KPSL..
so mungkin aku x dpt nak online fb or twitter borak2 kencang cam slalu utk 2 hari ni....
dah 5 tahun berkhidmat baru terasa nak amik exam nie.. bulih gtu...??
sblm nie, byk  sgt halangan utk aku nk amik exam nie.. 
dgn kene tem aku nak kawennya..
dengan  kene tem aku nak bersalin nya lagi..  
tahun nie baru lah aku leyh amik exam tanpa kekangan hal lain.. Alhamdulillah.


1st day kene ngadap Paper Bahagian 1..
semuanya berkaitan undang-undang
ade 9 Akta dibawah kuatkuasa kementerian yg aku nak kenel study..
seb bek lah buku aku hampir2 nak complete.. 
cume tinggal nak tagging n study mane yg patut je..





7 drpd 9 Akta...
yang ini plak buku2 utk Paper Bahagian 2.. berkaitan dgn Pekeliling Perkhidmatan Awam and Arahan Perkhidmatan.. 





buku yang nak kene study utk hari kedua.. 
So kepada kawan2 sekalian.. doakan aku dapat menjawab exam nie yer dgn jayanya yer.. kalo bleyh aku malas nak repeat2.. malas nak beli buku dah.. dan malas nak study jugak..:p

No comments:

Post a Comment