Pengikut Setia

Wednesday 8 June 2011

Tak Paham!!

P/s : aku tau korang akan baca entry nie sbb korangkan mmg takde keje lain kan selain dari menyibuk hal aku..aku tukar url blog ni byk kali pun tak gune sbnrnya sbb korang mesti usaha bersungguh-sungguh nak mengesan cerita-cerita aku. Aku rasa aku nie tak yah jadik artis popular pun takpe, sbb ternyata aku dah ade pengikut tersendiri yg ske amik taw hal kehidupan aku, kengkawan aku dan ape saja yg aku buat..korang taw korang sape.. so beware.. i noe wat u did last raya.. huhuw~



Aku masih tak faham kenapa mesti ada prangai-prangai macam sial ni kat sekeliling aku ni.. Aku sangkakan semuanya dah beransur pulih.. Tp sangkaan aku kurang tepat..  Mereka rupanya belum insaf-insaf lagik seperti yang sepatutnya.. Kalau dulu, belog aku dijadikan sasaran terjahan si Lalats.. sekarang twitter aku dan kawan-kawan aku dijadikan sumber rujukan. Apa dorang semua nie dah takde kerja lain ke..??  Jadi stalker tak bergaji.. then jadi tali barut bos!!.. eyh.. apesal korang berminat sgt nak tau life aku dan kawan-kawan aku nie?? dengki sgt kan.. Dengan sapa aku nak berkawan, dengan sapa aku nak bergaul.. is none of ur bisnes.. Tak payah lah sibuk2 nak bitau aku apa yang betul dan apa yang tidak  betol.. i'm 30th oredi.. dah leyh pilih sdiri.. takyah nak ajar2 aku sgt.. lenlah kalo korang tu perfect sgt.. serba serbi tiptop.. nie korang sendiri pun tak berapa nak betol.. Yang si ketua, utk pengetahuan awak, Anak-anak buah awak tu pun .. yg awak duk puji duk sanjung.. ade je ngata awak macam2.. tp aku malas lah nak bukak cite..malas nak panjang.. sebab aku bukannya hipokrit cam anak2 buah awak tue.. depan awak pijak semut tak mati.. belakang awak.. apa je yg dorang tak kate..?? dan aku nie mmg jenis ske bersosial.. bukan sosial lepak pub ke disko minum arak ke ape.. bersosial dalam erti kata ,pergaulan aku tidak terhad pada satu2 kumpulan saja.. aku bebas berkawan dengan sapa-sapa saja.. tak kira tua atau muda..semua aku kawan..Aku tak macam dorang2 yg awak duk puji sgt tue.. dorangkan kategori katak bawah tempurung.. dah 5 tahun keje pun masih tak berapa cam dgn pegawai-pegawai unit lain.. harap berlagak n bergaya je lebih.. tp abuk pun tarak.. aku pun tak paham kenapa masih wujud golongan2 begini.. Suke amik tahu hal orang lain .. dan mengata belakang-belakang. Dah takde keje lain ke korang semua nie.. ??korang kate korang byk keje.. sgt komited dgn tugas korang.. tp ade pulak mase nak bukak twitter, bukan belog n bukak fesbuk?? Siap bukak fb, belog  and twitter aku lagi tue.. ade lak mase.. Kalo aku ni korang kate suke berfikiran negatif ttg korang, abes .. korang tu ape..?? Kalo korang positif sgt.. tak perlulah nak amik taw hal aku.. skodeng ape xtvt aku dan sape kawan2 aku..korang sedar tak.. ape yang korang buat tu.. semuanya adalah xtvt NEGATIF.. korang taw tak..?? Ish.. tak paham lah aku dgn korang nie.. 


**Kalo kali ketiga aku dipanggil untuk bercakap pasal benda yang tak berapa nak penting nie..yang takde kene mengena lansung dgn kerja dan lebih kepada peribadi aku.. tau lah korang ape yg aku akan buat.. aku diam-diam tak bermakna aku nie baik sgt.. aku cume malas nak melayan manusia-manusia berotak sempit cam korang.. tu aje.

No comments:

Post a Comment