Pengikut Setia

Monday, 20 June 2011

PD50H (After 7 Days) ~

Seperti di entry PD50H yg lepas.. sekali lagik aku ulang tayang pic nie..





Berat Badan on 13 June 2011





ni timbangan on 13 June 2011.. Almost 70kg.. kalo gune timbang digital mebi lebih tepat kut.. :)



ni Hasil timbangan arini.. it's 68kg.. or mebi ++ .. but still ade penurunan bukan..





Tara.. dah berjaya bergerak sedikit jauh dari angka 70kg.. Alhamdulillah..


Penurunan berat badan (yg sedikit) ini adalah sgt jelas dgn bantuan aktiviti sukan yang aku sertai sepanjang 2 minggu lepas.. lansung takde kene mengena dgn aktiviti kontrol makan or berdiet.. Malam td aku baru je santap Whooper JR di Burger King.. dan tghari semalam baru je bedal 2 bungkus nasi lemak.. Lunch tengahari kelmarin(sabtu) pula aku makan  Nasi Ayam Penyet.. So istilah berdiet masih belum lagi bermula.. InsyaAllah akan dimulakan pada hari esok.. Cadangnya nak berpuasa.. Mudah-mudahan di permudahkan..



So i'm totally lost  5kg++ .. 73.4kg (7 June 2011) ---->70kg(13 June 2011) -----> 68kg (20June 2011) ..



**semoga penurunan akan berterusan... chaiyok-chaiyok.. :)

6 comments:

  1. wahhh!! chaiyok jue!!

    kite hari nie Insyallah nak pegi berjoging kat stadium salak tu. bwk naurah sekali bg dia main2 kat padang

    dapat seminggu 2 kali pon da heaven =D

    ReplyDelete
  2. jeles2..hehe!!mari kita sma2 berdiet

    ReplyDelete
  3. chaiyok2 jue...
    wah!!!...nk diet jugak la cmni....

    ReplyDelete
  4. wooooo..
    lg 4kg mu nk kejar aku jue,
    mule la aku xsenang duduk neh..wahahahahha

    ReplyDelete
  5. BYK TU JUE
    5KG!!!
    wow!! aku nak merasa sekilo pun blum tentu

    ReplyDelete
  6. wow! bestnyer..bersukan je turun berat..nak jugak..tp sape mahu teman

    ReplyDelete