Pengikut Setia

Thursday 9 June 2011

Bantuan Kemanusiaan..

Semalam, lepas lunch aku merajinkan diri naik ke tingkat 3 melepak di Unit USB (unit Akiss)
kebetulan mereka tgh bz .. menyiapkan goodie bag utk event hari ini (hari aku post entry ni)
so aku pun dgn seikhlas hati memberikan sepenuh kudrat dan tenaga  menghulurkan bantuan kemanusiaan..
seronok sbnrnya dapat menabur bakti dan jasa kepada unit lain nie..
sebab unit sdiri pun dah berpecah belah.. asik nak bertelagah.. 
maka haruslah aku berpaling tadah..
menghulurkan bantuan pada yang lebih memerlukan.. ;p
so semalam aku berkampung di USB bersama Farhana Nadia, Akiss dan 2 staff unit USB
dari jam 2ptg sehingga jam 3.45ptg
berjaya menyiapkan 510 bungkusan goodies.
yahuuuuuuuu!!





nie lah isi perut goodie bag yg bakal diedarkan kepada tetamu yang hadir pada majlis Roadshow Anjuran Unit Sewa Beli.. macam2 kaler.. sgt menarik tp aku tak amik satu pun..*sebab aku amik sepuluh.. ;p~





Akiss with the goodie bag.. ikhlas ke tak tu wat kije tue..??  p/s: kiss kalo ade pen n highlighter lebih.. sile pas kat akak sikit ye.. :)


inilah sumbangan aku yang aku mampu hulurkan utk USB..
macamni punye komited pun .. macamni punye rajin dan ikhlas mberi bantuan pun..
unit lain je yg nampak.. unit aku sdiri..?? hurm.. none ado..
aku buat susah payah.. bantu seikhlas hati..tp org lain gak yg dapat nama..
so xde pekdahnyekan tolong pada orang yang tak reti berterima kasih..

walaupun pada unit sdiri..
sekian, terima kasih.


okbai.

No comments:

Post a Comment